inhouden vivaro

5 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 DTI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2009 11:59

[124161]Hallo mensen,

Ik heb hier een opel vivaro, klant klaagt over vermogens verlies en inhouden.

Het enigste wat ik kan merken is een beetje schoksgewijs accelereren.

Inlaat en uitlaatsyteem gedemonteerd en gereinigd. kat verwijderd.

Er is een storing van gloeirelais aanwezig. Heb egr en luchtmassa meter gecontr.en vervangen. mag niets baten.

heeft iemand een idee?

Groet Dave.