Geplaatst: 09-03-2009 11:59
[124161]Hallo mensen,
Ik heb hier een opel vivaro, klant klaagt over vermogens verlies en inhouden.
Het enigste wat ik kan merken is een beetje schoksgewijs accelereren.
Inlaat en uitlaatsyteem gedemonteerd en gereinigd. kat verwijderd.
Er is een storing van gloeirelais aanwezig. Heb egr en luchtmassa meter gecontr.en vervangen. mag niets baten.
heeft iemand een idee?
Groet Dave.