Geplaatst: 09-03-2009 17:37
[124185]Goede dag
We hebben hier een Caddy staan, we zijn met het koppelings systeem bezig.
Nu zit er een 3 polige stekker aan de koppelingcylinder (bij het pedaal)
Wie kan mij vertellen waar deze stekker voor dient ?
Afz. Harry