Geplaatst: 12-02-2010 18:37
Als de turbodruk echt idioot hoog oploopt, dan kun je deze storing krijgen. Is de turbodruk een beetje te hoog of correct dan is de ecu zelf defect omdat de map-sensor daar ingebouwd zit. Misschien is repareren door actronics dan een optie.