Geplaatst: 15-02-2010 22:01
[148766]auto slaat bij ongeveer van af 7 graden celcius of lager slecht aan. net of hij op 2 cilinders begint. een keer gas geven en loopt dan prima. gloeispiralen vervangen, verliest geen koelvloeistof. bij lagere temp wel goed.