Geplaatst: 12-03-2009 12:23
[124408]goeiedag,
Probleem is als volgt:
Auto is spontaan begonnen met het volgende:
Automaat bak trekt in 2 op en blijft hier in staan.
Spontaan mee begonnen, daarvoor helemaal geen problemen..
Bakolie is schoon en op peil, achteruit versnelling en alles werk normaal.
Foutcode: 0106 Magneet ventiel omzetterkoppeling onderbreking...
Wat zou hier het probleem zijn???? Bakcode is AG4.
Mvrgr J