3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-02-2010 12:37
[148807]Hallo, ik heb bij de auto een nieuwe cv pomp erin gezet, nu werkt de afstandbediening van de sleutel niet meer. Weet iemand hoe je die weer moet aanmelden?
graag hoor ik het
groeten ed