Geplaatst: 03-03-2009 15:39
volgend probleem:
mijn wagen als hij koud is heeft hij geen enkel probleem
start goed de eerste kilometers rijd hij goed.
maar als de motor op temperatuur komt begint hij in te houden.
inhouden stotteren en stationair valt hij dan stil.
ik heb bijna alles geprobeerd en veranderd namelijk:
nieuwe benzinepomp (had ondertussen de geest gegeven)
nieuwe bougie's
andere stroomverdeler
nieuwe bobijn
bekabeling bekeken+ eventueel hersteld
tot een nieuwe motor monteren toe,
maar hij blijft tevergeefs inhouden.
iemand ervaring met dit probleem of een oplossing?
mvg tom