Geplaatst: 03-03-2009 21:34
[123777]ik heb een probleem met een seat ibiza de auto slaat niet aan ik krijg geen vonk ,ik krijg 12 volt op 1 aansluiting en de andere massa wat moet ik meten op de 2 andere pinnen de bdp sensor heeft 3 pinnen aan welke pinnen moet ik wat meten wij hebben geen uitlees apparatuur heeft iemand een idee zit er nog ergens een bots schakelaar die probelem kan geven ?