niet aanslaan

3 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2009 21:34

[123777]ik heb een probleem met een seat ibiza de auto slaat niet aan ik krijg geen vonk ,ik krijg 12 volt op 1 aansluiting en de andere massa wat moet ik meten op de 2 andere pinnen de bdp sensor heeft 3 pinnen aan welke pinnen moet ik wat meten wij hebben geen uitlees apparatuur heeft iemand een idee zit er nog ergens een bots schakelaar die probelem kan geven ?