Geplaatst: 14-10-2008 13:29
Een klant koopt bij een handelaar een s type met een niet draaiende motor. wil hem bij ons laten repareren. maar is bij een andere garage al onder het mes geweest zonder resultaat..
de motor slaat niet aan krijgt niet voldoende brandstof druk maar wel een vonk.. als ik de pomp op een externe voeding aansluit heb ik voldoende druk maar er word niet ingespoten .. de boordcomputer geeft aan: cats defekt en brandstof computer defekt... HELP!!! alvast bedankt groet m.bakker