Geplaatst: 18-10-2008 8:39
[113620]hallo heb hier een ford fiesta 1.1 deze loopt stationairredelijk goed zodra ik ga rijden begint hij te bokken/smoren (hioudt in) is niet mee te rijden moet blijven schakelen en vanaf de 5de versnelling loopt hij net 100 daarna houdt hij in valt terug naar 80 dan trekt hij weer naar 100km/h valt dan weer terug.
Heb inmiddels complete inspuitunit vervangen doet het nog.
iemand ervaring mee?
alvast bedankt