Geplaatst: 20-10-2008 21:52
[113803]Hallo,
Ik heb een seat ibiza staan met het probleem :
Als de sleutel uit het contact wordt gehaald dan gaat normaal gesproken de radio uit.
Deze doet dat ook wel maar gaat dan naar enkele seconden weer aan, geluid speelt dan ook gewoon maar de kachel blijft wel uit.
Accu pool al losgehaald om eventueel te resetten.
Radio gedemonteerd en gekeken of er eventueel stekkers loszaten of een slecht contact hebben, de stekker op het beeldscherm zat wel iets los weer goed gemonteerd maar dat verhelpt de klacht niet.
Spanning gemeten er staat gewoon een klem 30 op en geeft 12v zover ik kan meten zonder schema blijft er geen klem 15 hangen van het contactslot.
Op het moment dat ik de auto op contact zet dan krijg ik uit alle in/uitgangen van de spanningsstekker achter in radio een spanning van 12v op 1 draad na ( grijs 5v ).
Wie heeft er eventueel een tip of oplossing voor mij??
Alvast bedankt
M.v.g Erwin