Geplaatst: 24-10-2008 22:25
Hallo, ben hier effe bezig aan een ibiza van 2008 een 1.4TDI met roetfilter, ik ben een nieuwe brandstoffilter aan het zetten, maar hij start niet, je kan deze filter niet opgieten, dus veronderstel ik da je hem gewoon moet aansluiten, en dat hij zichzelf ontlucht?