Geplaatst: 25-10-2008 10:51
[114066]hallo
Deze wagen heeft enkele problemen:bij het op stationair toerental draaien zit er een tikkend geluid in de motor + bij het rustig optrekken met deze wagen geeft deze even een licht huilend geluid.
waneer de wagen dan warm geeft zijn deze problemen weg maar...
bij warme motor zit er dan een onregelmatig meedraaiend lawaai in net zoals iets dat sleept in de motor.
en dit doet hij sinds het verversen van de olie een goeie 1000 kilometer geleden.
iemand ervaring mee? persoonlijk dek ik aan de turbo.
mvg aaron