Geplaatst: 27-10-2008 20:19
[114236]Foutcode P0488,
Probleem met de smoorklep.
Volgens de gegevens van de Ford dealer kunnen de volgende dingen de oorzaak zijn;
Vastzittende klep,
vervuilde klep,
klep mechanisch defect.
De klep is compleet met huis vernieuwd maar de storing komt steeds terug, stekkers gecontroleerd en bedrading doorgemeten naar de stuureenheid.
Heeft iemand dit al eens eerder gehad?