Te weinig brandstofdruk bij verstuivers

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
112
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-02-2010 10:56

[149160]Omdat de verstuivers lekte deze gedemonteerd en zittingen schoon gemaakt nieuwe brandplaatjes gemonteerd en andere verstuivers. krijg geen druk bij de verstuivers. auto is rijdend aangekomen.

graag meer informatie over de brandstof voorziening. zit er bijvoorbeeld ook een opvoerpomp voor de hogedrukpomp zo ja waar.

gr. Hans