Geplaatst: 20-02-2010 10:56
[149160]Omdat de verstuivers lekte deze gedemonteerd en zittingen schoon gemaakt nieuwe brandplaatjes gemonteerd en andere verstuivers. krijg geen druk bij de verstuivers. auto is rijdend aangekomen.
graag meer informatie over de brandstof voorziening. zit er bijvoorbeeld ook een opvoerpomp voor de hogedrukpomp zo ja waar.
gr. Hans