Geplaatst: 09-03-2009 22:09
[124217]deze auto draait en rijdt als een horloge maar heeft geen standlichten, geen achterlichten, geen stoplichten, geen chauffage, geen elektrische ruiten, geen richtingaanwijzers meer!!!!!!!!!!!!!
Op het dashbord branden enkel nog het lichtje van de batterij en de handrem.
Rararara,
Alle zekering gecheckt.