Geplaatst: 08-03-2009 23:48
[124148]Ik heb niet bekend met de Rexton vandaar het volgende vraag. Bij het remmen trapt het rempedaal al diep weg , remt ook niet super. Maar als je vervolgens blijft drukken zakt het nog verder weg, alsof de hoofdremcilinder inwendig lekt, en bij pompen komt hij hoger ter zitten. Maar volgens dealer is dit normaal ! Is dit zo?
Verder heb ik de remmen ontlucht en het is er enkel slechter op geworden. De dealer zegt dat bij deze auto de remmen via uitleesapparatuur gesteld moeten worden ?
Wie kan mij hier duidelijkheid over verschaffen ?