2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 10-03-2009 0:21
[124235]Geen probleem maar gewoon technische interesse.
Wat voor SOORT automaat zit er in deze auto.....een CVT,of een gewone automaat, of een automatisch schakelende "gewone" versnellingsbak ???