Geplaatst: 10-03-2009 16:39
[124271]hallo
ik heb hier een probleem met een zafira waar af en toe het abs lampje aan gaat.
auto uitgelezen:
- C 0035 (4) wielsensor lv open circuit.
Abs sensor kapot???
of zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden??
verder de heeft de auto last van olieverbruik!!
als de klant normaal rond om huis rijd is er niks aan de hand, maar hij op de autobaan gaat
begint hij te verbruiken. de eerste keer naar frankrijk 1 liter op 1000 km
nu de 2e keer 1 liter op 900 km
is hier iets aan te doen of is dit een algemeen probleem???
alvast bedankt.
gr roy