Geplaatst: 13-03-2009 11:54
[124503]Goedemorgen, heb hier een Focus in de werkplaats waarvan zo nu en dan het ABS-lampje oplicht. Als ik echter de ABS uitlees, dan geeft deze geen storing. ABS werkt overigens wel. Foutje in het instrumentenpaneel??
Mvg Henk