2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-03-2009 20:30
[124594]Met de afstandsbediening kan de
wagen alleen afgesloten worden,
niet geopend. Dit geld voor beide
kastjes/sleutels. Afstandsbediening
is origineel.
Iemand een oplossing???
BVD, Pascal