Geplaatst: 16-03-2009 22:00
[124727]Mijn mazda is tijdens nogal vlot rijden stilgevallen na het nemen van enkele vluchtheuvels tegen wat te hoge snelheid
Ik heb eens de dieselleidingen van de dieselpomp naar injectoren los gedaan en daar komt niets van diesel meer uit .
Wanneer ik het contact aanzet begint er ook geen gloeilampje meer te branden
De spill valve heb ik reeds vervangen door een goed werkende van een draaiende wagen .
Kan iemand me nog tips geven .