Geplaatst: 16-03-2009 15:39
[124692]Hallo iemand ervaring met volgend probleem? In winter neemt het veel tijd alvorens men warme lucht krijgt in wagen. Geen fouten opgeslagen, werking thermostaat ok. Iemand een idee? Mvg
3 reacties
Geplaatst: 16-03-2009 15:39
[124692]Hallo iemand ervaring met volgend probleem? In winter neemt het veel tijd alvorens men warme lucht krijgt in wagen. Geen fouten opgeslagen, werking thermostaat ok. Iemand een idee? Mvg