Geplaatst: 25-03-2008 13:34
[101544]Hallo ik heb hier een calibra die uitslaat als ik in de vierde versnelling rij en de koppeling intrap, als ik erbij rem slaat de motor niet af, de stappen motor is vv het gaat om een koltec gas installatie met regelschijf in de slang naar het mengstuk de verdamper is nieuw en de compressie is ook oke heb al vanalles geprobeerd maar vind het probleem niet stationair loopt de motor ook prima en het filtertje voor de verdamper is ook wel open en hij zuigt ook geen valse lucht lambda is ook nieuw is er iemand die een oplossing voor mij heeft
alvast bedankt