Geplaatst: 26-03-2008 10:00
Deze focus start erg slecht als hij koud is . Als de auto eenmaal heeft gelopen en is iets warm is probleem de hele dag over , totdat hij weer goed is afgekoeld .
We hebben er 4 nieuwe gloeikaarsen in gezet ( oude waren bleek bij demontage niet stuk ) . Dat gaf geen verandering .
Nieuwe accu gemonteerd ( reden , de oude was slecht ) toen was probleem ongeveer twee weken over , nu het even kouder word komt het probleem terug .
We hebben de auto uitgelezen en hebben de volgende foutcode's p1211 regeldruksensor injector , p0251 inj pomp brandstofdoseerregeling a storing .
Nog even iets ongeveer 7 maanden geleden zijn er bij de dealer 4 nieuwe injector's geplaatst .
Iemand een idee
mvg Harrie Luikens