slecht starten

4 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
1.8 tdci
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-03-2008 10:00

Deze focus start erg slecht als hij koud is . Als de auto eenmaal heeft gelopen en is iets warm is probleem de hele dag over , totdat hij weer goed is afgekoeld .


We hebben er 4 nieuwe gloeikaarsen in gezet ( oude waren bleek bij demontage niet stuk ) . Dat gaf geen verandering .


Nieuwe accu gemonteerd ( reden , de oude was slecht ) toen was probleem ongeveer twee weken over , nu het even kouder word komt het probleem terug .


We hebben de auto uitgelezen en hebben de volgende foutcode's p1211 regeldruksensor injector , p0251 inj pomp brandstofdoseerregeling a storing .


Nog even iets ongeveer 7 maanden geleden zijn er bij de dealer 4 nieuwe injector's geplaatst .


Iemand een idee



mvg Harrie Luikens