Geplaatst: 26-03-2008 14:15
[101607]ik heb een 13polige stekkerset aangesloten bij de auto. maar nu komt het
we hebben de volgende storingen: hoofdsteunen gaan op en neer, radio gaat aan en uit, stuurwielbediening doet het niet meer, electrisch dak gaat niet meer open.
als we de kabelset afkoppelen, dan is alles weer normaal. we hebben ook al een andere kabelset gemonteerd. het blijft hetzelfde