Geplaatst: 01-04-2008 23:49
[102005]Mijn kever houd in tijdens het rijden. Soms gaat het goed en soms lijkt het wel of hij overslaat. Ik heb alles al geprobeerd, afgesteld originele waarde's opgezocht, met een stroboscoop gecontroleerd. Maar geen goed resultaat. Is het mogelijk iets in de brandstof voorzienng? De voet van het brandstofpompje geeft wel brandstof door via de pakking, of werkt dat met een stift die ook slijtage onderhevig is?
Wie o wie..............