Geplaatst: 28-03-2008 22:31
wie van de heren kan mij helpen,
tijdens het rijden valt de motor uit en begint het lampje te knipperen van het voorgloeien.
Na ongeveer 5-10 min. kan de motor weer gestart worden.
Het komt ook wel voor dat de motor niet meer start wanneer de auto na gebruik een bepaalde tijd stilgestaan heeft. Na enige
tijd kan de motor weer gewoon gestart worden.
De motor reageert/werkt voor de rest normaal.
Ben in het bezit van een MaxScan foutcode uitleesapparaat maar
krijg hiermee geen communicatie met het motormanagement.
Alvast bedankt voor eventuele tips.