Geplaatst: 29-03-2008 14:51
[101796]De motor slaat direct aan ,als je dan weg rijdt trekt hij niet op,maar je rijd heel langzaam
en geeft veel wittegrijze rook na 50 tot 100 meter slaat hij af slaat dan moeilijk aan en loopt daarna prima
dit gebeurt steeds na de eerste start
Ik heb de kleppen gesteld en het brandstoffiltertje in de brandstofpomp schoongemaakt,maar dat
geeft geen verbetering
Het probleem verergert wel,want het begon 2 maanden geleden bij vorst.