Geplaatst: 11-06-2008 11:09
[105979]Ik heb hier een vervelend probleem BAS/ESP lampje gaat branden als ik de motor start en een paar keer achter elkaar op de rem trap.
De auto staat gewoon stil.
Uitlezen geeft storing C1201.
Remlichtschakelaar en BAS-Sensor vervangen, alle contacten ingespoten met contactspray, maar geen resultaat.
Wie weet nog een oplossing?
Gr. Rene,