BAS/ESP lampje

9 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
A-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-06-2008 11:09

[105979]Ik heb hier een vervelend probleem BAS/ESP lampje gaat branden als ik de motor start en een paar keer achter elkaar op de rem trap.

De auto staat gewoon stil.

Uitlezen geeft storing C1201.

Remlichtschakelaar en BAS-Sensor vervangen, alle contacten ingespoten met contactspray, maar geen resultaat.

Wie weet nog een oplossing?

Gr. Rene,