Geplaatst: 12-06-2008 8:34
[106036]Het display geeft steeds aan ''Min. peil dieseldope'' terwijl er voldoende in zit. Als we het systeem uitlezen staan er de volgende storingen 3 in : 1) Brandstofadditiefsysteem. Storing nauwkeurigheid v.h. additiefsysteem.
2) Hoeveelheid additief. Elektronische eenheid v.h. brandstofadditiefsysteem.
3) Hoeveelheid additief: Te laag additiefniveau bereikt.
Kan het zijn dat de opnemer in het reservoir defect is ? en kan je deze ook doormeten ? . b.v.d.