Geplaatst: 12-06-2008 12:03
[106046]Op het dashboard brandt het lichtje van de airbag. Tevens zit er een rammel in het dashboard aan de passagierskant.
Waarschijnlijk heeft het een met het ander te maken. Helaas heeft de nissan dealer het probleem niet opgelost.
De auto is inmiddels naar het buitenland verscheept. Hier moeten wij zelf het probleem oplossen.
Heeft er iemand misschien ervaring met het oplossen van dit probleem.
vr.gr.