Geplaatst: 10-11-2009 20:35
[141102]de auto houdt in op snelweg schakel terug van d naar 3 bij 80 is het even weg maar komt weer terug heb alles al gedaan o.a. bougies +kabels verdeelkap roter krukassensor bij versnellingsbak bobine mapsensor halgever in verdeler andere computer ect. wie heeft voor mij de oplossing groeten rob