Geplaatst: 11-11-2009 17:19
[141168]heren,
Heb hier het volgende probleem!!!
Auto heeft altijd goed gelopen tot een tijdje geleden,
Auto aan de kant gezet goed lopend en volgende ochtend niet meer aan de gang te krijgen.
Heb het volgende kunnen constateren, heb brandstof tot aan de hogedrukpomp, uit de hogedrukpomp komt nagenoeg geen diesel.
Komt het vaker voor dat deze pompen defect gaan of heeft dit een andere oorzaak????
M.v.g, Pascal.