4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-02-2009 15:18
morgen komt er bij ons een spider 2.0 om een d-riem te laten te vervangen.
in autodata staat aardig wat speciaal gereedschap
is het ook te doen zonder speciaal gereedschap?
alvast bedankt chris