Geplaatst: 13-11-2009 1:54
[141306]Hallo,
Deze transporter T5 jank uit de aandrijving versnellingsbak o.i.d. bij vanaf 80km en hoger is het goed hoorbaar.
Hoe harder je rijd hoe erger.
Het is ook nog hoorbaar als je de koppeling indrukt bij bv 100KM.
Heb de aandrijving al uit de auto gedemonteerd dus kan er mee verder wie heeft de tip?
Trouwens hoe demonteer je het 5e versnellings tandwiel?
Gr Evert