Geplaatst: 13-11-2009 12:08
[141316]Goedemorgen collega's
Wij hebben hier een mercedes staan met het onderstaande probleem.
Tijdens het rijden gaat af en toe het ets lampje op het info paneeltje branden, nou hebben we de remschakelaar al vervangen door een nieuw exemplaar maar dit geeft geen verbetering.
Wie heeft hier meer ervaring mee, en heb dit probleem al eens bij de hand gehad.
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes