inhouden en weer oppakken bij volgas

3 reacties

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.1 i
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2009 20:44

[141355]Wij hebben een saxo 1.1 i met het volgende probleem. deze auto gaat soms onder het rijden bij warme motor inhouden. Dan rest niks anders dan volgas te geven en dan pakt hij weer op. Stationair gaat de motor dan staan "halen". En soms gaat hij ook vanzelf gas geven alsof er cruisecontrol opzit, dan kun je gewoon 50 rijden zonder dat je gas geeft. wie weet een oplossing.