Geplaatst: 13-11-2009 20:44
[141355]Wij hebben een saxo 1.1 i met het volgende probleem. deze auto gaat soms onder het rijden bij warme motor inhouden. Dan rest niks anders dan volgas te geven en dan pakt hij weer op. Stationair gaat de motor dan staan "halen". En soms gaat hij ook vanzelf gas geven alsof er cruisecontrol opzit, dan kun je gewoon 50 rijden zonder dat je gas geeft. wie weet een oplossing.