climatronic defect

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 hdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-05-2009 13:24

[127863]Airco wordt niet koud, pomp wordt niet aan gestuurd. Heeft het wel altijd gedaan. Systeem is ook al opnieuw gevuld +/- 675 gr.

Word dit dit door de bsi module aangestuurd? Ben al bij de dealer geweest om computer uit te laten lezen, maar niets kunnen vinden.

Het valt mij op dat de laatste tijd de blower een eigen leventje gaat leiden, begint zo maar steeds harder te blazen. Dan zet je hem handmatig weer op zacht maar begint "soms" spontaan weer te blazen. Ik heb al geprobeerd om het bedieningspaneel v/d airco te wisselen.(zonder resultaat)

Zijn er nog voorkomende mankenmenten aan dit type systeem, die ik zou kunnen proberen?

mvg