Geplaatst: 17-11-2009 21:02
Hallo collega's
we hebben hier een A8 staan waarvan we de nokkenas hebben vernieuwd en de riem enz..
motor op nul stand pen in het onderblok (van de dealer) en 2 plaatjes achterin de nokkenassen , tandwielen vastgezet, maar de motor wil niet volledig in de rondte (het scheelt niet heel veel)
je zou zeggen ligt wat op een zuiger maar hoe ? koppen zijn er niet afgeweest.
we proberen hem nu draaiend te krijgen maar wil niet lukken...
zijn er andere dingen die bij jullie opkomen ?
bedankt voor het meedenken !