Geplaatst: 13-05-2009 22:12
Distributieriem moest vervangen worden. Echter, voor het aftekenen is de centrale krukasbout losgedraaid. (Stom, maar zulke dingen gebeuren he) Nu is het krukastandwiel niet meer vastgeklemd op de krukas en kan deze dus zijn verdraaid. We hebben nu een afstelpen voor het blokkeren van de krukas besteld en die moet in het vliegwielhuis gestoken worden, maar daar is geen gat voelbaar, dus zal de krukas toch wat verdraaid zijn vrees ik. Is iemand bekent of dit blokkeerpunt het BDP 1e cilinder is? Dan kunnen we hem misschien via een bougiegat voelen en zo voorzichtig daarnaar toe verdraaien.