Geplaatst: 21-08-2009 10:48
[135608]Auto trekt niet goed meer. Lijkt wel of ik
in een 1.3 rijdt. Uitgelezen, geen foutcode's!!!!
Vacuumslangen allemaal gecheckt.
Rookt niet, verbruikt geen water en olie.
Turbo defect ?????
Auto heeft 200000km op de teller.
Iemand een oplossing?
Bvd, Pascal