koppeling Xsara Picasso 1,8 bj 2000

8 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motorcode
1,8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-05-2009 15:43

[128678]Ik krijg volgende week een Picasso van een klant met de klacht dat de koppeling bij het laten opkomen

van het pedaal heel abrupt erin komt.

Nu heb ik 2 vragen, als de bediening van de koppeling in orde is moet ik toch verder gaan zoeken.

Heeft deze auto een 2 massa vliegwiel en is dit evt een bekend probleem?

Mocht ik de koppeling moeten gaan vernieuwen, waar loop ik tegenaan? is het redelijk te doen?

Het is de 1e Citroen die ik in mijn klantenkring heb dus vandaar.

Alvast bedankt!