Geplaatst: 15-05-2009 15:43
[128678]Ik krijg volgende week een Picasso van een klant met de klacht dat de koppeling bij het laten opkomen
van het pedaal heel abrupt erin komt.
Nu heb ik 2 vragen, als de bediening van de koppeling in orde is moet ik toch verder gaan zoeken.
Heeft deze auto een 2 massa vliegwiel en is dit evt een bekend probleem?
Mocht ik de koppeling moeten gaan vernieuwen, waar loop ik tegenaan? is het redelijk te doen?
Het is de 1e Citroen die ik in mijn klantenkring heb dus vandaar.
Alvast bedankt!