Geplaatst: 16-06-2008 11:08
[106247]Deze auto kwam met de klacht: loopt onregelmatig.
Na het uitlezen kwamen de volgende foutcodes:
18075 Kleppen van N241
16686 Pomp / verstuiver Cil 2 elektrische storing in elektrische systeem.
Nu denken wij dat er een pomp verstuiver kapot is.
Nu is mijn vraag komt iemand dit bekent voor en zo ja, zijn die makkelijk/moeilijk te v.v.
Afz.
Harry