Geplaatst: 19-06-2008 21:23
[106444]Hallo,
Wij hebben een 308 cdi welke owel koud als wam niet wil aanslaan. Busje startpilot er bij e het lukt wel. Verstuivers zijn gecontroleerd door een bosch dienst. 2 defect en 2 waren er nog goed. Storing synchronisatie tussen nok en krukas. Deze gewist en komt ook niet meer terug. Wel het probleem. Volgens mij zit er op deze auto geen lagedrukpomp, deze is dus ook nog niet gecontroleerd.
Wie heeft voor mij een goede tip