308 CDI slaat niet aan

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-06-2008 21:23

[106444]Hallo,

Wij hebben een 308 cdi welke owel koud als wam niet wil aanslaan. Busje startpilot er bij e het lukt wel. Verstuivers zijn gecontroleerd door een bosch dienst. 2 defect en 2 waren er nog goed. Storing synchronisatie tussen nok en krukas. Deze gewist en komt ook niet meer terug. Wel het probleem. Volgens mij zit er op deze auto geen lagedrukpomp, deze is dus ook nog niet gecontroleerd.

Wie heeft voor mij een goede tip