Geplaatst: 21-06-2008 13:32
[106498]hallo,
ik heb een colt staan die bij het rijden inhoudt alleen bij deellast .
als je rustig optrekt en bij constante snelheid in1e 2e 3e zeer goed voelbaar
als je doortrekt of te wel stevig optrekt is er niets aan de hand ik heb al andere bougies/kabels/bobine/verdelerkap/rotor/complete ontsteking met hall gever/vervroeging gecontroleerd of deze gangbaar was/maar niets helpt tevens een andere carburateur geprobeert maar deze was nog slechter dan die erop zit
hebben deze auto's soms carburateur problemen is daar iets van bekend???????
hij is wel oud maar verder moet hij toch wel goed kunnen lopen zeker een carburateur motor
oude type moto met asian carburateur oude bobine met weerstand ontsteking met hall gever en ouderwetse vervroeging
als iemand iets weet ik hoor het graag