Geplaatst: 01-01-2008 23:12
hallo pedro,is de aanvoer leiding nergens beschadigt of poreus.zit er een brandstof filter op met een afwateringstop aan de onder kant,zoja is deze goed dicht?zet tussen filter en moter een terugslag klep,en kijk dan of er geen luchtbellen meer te zien zijn,zijn de injectors in de rail ook goed afgedicht?
gr. jan