Geplaatst: 20-11-2009 22:01
[141806]Hallo allemaal.
Ik heb het volgende probleem met mijn radio/cd , tijdens het radio luisteren valt de radio met enige regelmaat even stil net of het ontvangst even een seconde weg is en dan gelijk weer terug is. En tijdens het luisteren van een cd is er niets aan de hand maar als ik de auto van het contact af zet terwijl de cd nog speelt rateldt hij een poosje,en soms wil hij de cd niet uitwerpen. Iemand enig idee wat de oorzaak en oplossing is?