Geplaatst: 21-11-2009 17:07
[141854]Hallo,
ik heb een polo ingekocht met een niet werkend elechtrisch vouwdak.
tegen de hemel zie je wel wat sporen van lekkage dus ik verwacht dat het probleem vocht zal zijn.
heeft iemand van jullie daar ervaring mee ? zo ja, mag ik dan weten wat de oplossingen zijn.
alvast bedankt
eric