Geplaatst: 22-08-2009 18:30
[135701]Wanneer ik na een lange afstand vb. aurostrade ontkoppel komt de koppelingspedaal niet helemaal terug naar boven.
Na enkele malen de koppelingspedaal na mekaar in te trappen is alles weer normaal.
Bij stadsverkeer ook geen probleem.
Ondertussen de beide pompjes vervangen maar het probleem blijft.
Kent iemand dit probleem