koppeling

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi ATJ
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-08-2009 18:30

[135701]Wanneer ik na een lange afstand vb. aurostrade ontkoppel komt de koppelingspedaal niet helemaal terug naar boven.

Na enkele malen de koppelingspedaal na mekaar in te trappen is alles weer normaal.

Bij stadsverkeer ook geen probleem.

Ondertussen de beide pompjes vervangen maar het probleem blijft.

Kent iemand dit probleem